Sirkelslag YOUNG Sirkelslag YOUNG

SIRKELSLAG YOUNG
Vrijdagavond 7 februari 2020 van 19.30u. tot 22.00 u. doen de tieners mee aan Sirkelslag YOUNG, een interactief spel tussen jongerengroepen uit heel Nederland.
Het thema van Sirkelslag YOUNG is 'Kom in beweging' en het gaat over het verhaal van Jona. De jongeren maken tijdens de avond hetzelfde mee als Jona. Het verhaal begint in het donker, in de vis. Door flashbacks begrijpen we hoe Jona er terecht is gekomen. Met de hulp van anderen (bijv. de zeelieden) komt Jona in beweging en trekt hij naar Ninevé. Daar komen de mensen ook in beweging die het verhaal een nieuwe wending geven.
De tieners krijgen tijdens de tienermeeting een uitnodiging om mee te doen aan dit spel.
Verzamelen om 19.00 u. in De Bining van de kerk.