Protestantske Tsjerke Noardburgum

Oud Papier Oud Papier
De KERK zoekt dringend VRIJWILLIGERS voor de volgende teams:

PAPIERVERZAMELAARS
Wat doen de papierverzamelaars? En waarom?
Papier ophalen op zaterdagochtend en in de containers brengen.
Dit doen we om de financiën van de kerk te ondersteunen, 8 tot 10% van de inkomsten voor de kerk komen van het oud papier!
Voor wie geschikt?
voor iedereen van 12 tot 100 die dozen/zakken met papier kan sjouwen. Iedereen kan meedoen je hoeft niet beslist over een auto met trekhaak en kar te beschikken; als je die wel hebt is dat mooi meegenomen, maar niet beslist noodzakelijk. Karren zijn eventueel ook beschikbaar, en er zijn altijd hulpen nodig die mee kunnen om te sjouwen.
Hoe vaak wordt je dan ingezet?
er zijn 2 teams die elk 3 maal per jaar papier verzamelen. Tevens zoeken we mensen die 1 of 2 maal per jaar beschikbaar willen zijn voor invallen.

AANMELDEN of VRAGEN?
VIA MAIL, TEL. OF APP: johwal-mjveen@planet.nl 0627500184 (Johannes van der Wal)

meer