met ingang van 2 mei zijn 30 kerkgangers weer welkom met ingang van 2 mei zijn 30 kerkgangers weer welkom

WEER NAAR DE KERK

Vanaf zondag 2 mei is het in onze kerk weer mogelijk om fysiek bij een kerkdienst aanwezig te zijn. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee maar om dit mogelijk te maken zijn we echter gebonden aan een aantal regels:
* Er mogen buiten de dominee, ambtsdragers, organist en koster niet meer dan 30 personen in  de kerk aanwezig zijn.
* Bij ziekteverschijnselen verzoeken wij u dringend thuis te blijven.
* Houd 1½ meter afstand van elkaar.
* De 1½ meterregel geldt ook bij aankomst op het kerkplein.
* Bij het betreden en verlaten van de kerk dient een mond-masker gedragen te worden, zodra men zit hoeft het niet.
* Wij verzoeken u de jassen niet op te hangen maar deze mee te nemen de kerk in.
* In het halletje bij binnenkomst is er gelegenheid om uw handen te desinfecteren.
* De koster of iemand van de kerkenraad wijst u naar de plek en dat is de plek waar u plaats moet nemen.
* Gezinnen en tweepersoonshuishoudens mogen bij elkaar zitten. Zij die alleen komen krijgen een plek toegewezen met een afstand van 1½ meter van elkaar.
* Tijdens de dienst mag er niet gezongen worden .
* Er wordt tijdens de kerkdienst niet gecollecteerd, maar bij de uitgang van de kerk staan er manden klaar waarin u na de dienst uw gaven kunt geven.
* U wordt dringend verzocht het kerkgebouw direct te verlaten. Eventuele ontmoeting op het kerkplein is toegestaan mits de 1½ meterregel in acht genomen wordt.

Ondanks deze beperkende maatregelen hopen we u weer te kunnen ontmoeten in de kerkdiensten